Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 18, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media włączają się w pomoc ofiarom powodzi. Charytatywne bloki reklamowe w Polsacie i TVN

Prowadzący program "Kwiatki polskie" w TVP Info podpowiadają widzom, jak pomagać potrzebującym (fot. materiały prasowe)

Telewizje Polsat i TVN pokażą charytatywne bloki reklamowe, z których dochód przekazany zostanie poszkodowanym w powodzi. Zbiórki organizują również inne media.

TVN charytatywny blok wyemituje w piątek po "Faktach". Zgromadzone w ten sposób środki zostaną przeznaczone na odbudowę zniszczonego przez powódź szpitala w Nysie.

Charytatywne bloki dla powodzian

W sobotę o 18.40 specjalny blok "Reklama na ratunek. Wspólnie dla powodzian!" przed "Wydarzeniami" nada Polsat. Zebranie pieniądze trafią do poszkodowanych w powodzi.

Czytaj też: Informacje o powodzi zwiększają widownię kanałów informacyjnych. TVP Info przed Republiką

Jak informowaliśmy, charytatywny blok dla powodzian nada też TVP. Zostanie on wyemitowany w niedzielę tuż po programie informacyjnym "19.30" w TVP 1.

Ponadto w najbliższych wydaniach "Kwiatków polskich" w TVP Info prowadzący, m.in. Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski, będą podpowiadać widzom, jak pomagać potrzebującym. 

Z kolei redakcje Grupy ZPR Media, pod hasłem "Pomagamy razem", organizują w 19 miastach Polski zbiórkę darów dla powodzian. Za transport odpowiada partner akcji – firma InPost. Rzeczy zbierane będą w lokalnych redakcjach Radia Eska w środę 18 września w godz. 10-20 i w czwartek 19 września w godz. 8-12.

Pomagają RNŚ, media Agory i "Fakt"

Akcję "RNŚ dla powodzian" uruchomiło Radio Nowy Świat. Do czwartku w siedzibie stacji w Warszawie przyjmowane są artykuły higieniczne, które zostaną przekazane poszkodowanym.

Czytaj też: Redakcje regionalne Polska Press przyłączyły się do akcji TVP "Razem Dla Was"

Do akcji Fundacji Radia Zet, która w niedzielę uruchomiła zbiórkę pieniędzy, włączyły się inne media Grupy Agora, w tym "Gazeta Wyborcza", Gazeta.pl, AMS, Helios i Next Film.

Z pomocą dla osób poszkodowanych w wyniku powodzi ruszyły również "Fakt" i Fundacja Fakt, na konto której można wpłacać pieniądze.

Czytaj też: Główne telewizje prawie bez map i infografik zalanych terenów. "Relacje ważniejsze"

(MNIE, KOZ, 18.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.